Potrzebujesz dobrych informacji, gdy dopiero zaczynasz w mediach społecznościowych.
Możesz znaleźć wiele różnych wskazówek, ale zebranie ich razem nie zawsze jest łatwe. Jedynym powodem, dla którego musisz kontynuować czytanie, jest uzyskanie najlepszej porady.Naucz się korzystać z YouTube. Na tej stronie możesz publikować filmy związane z Twoją firmą. Pozwala to na większą personalizację klientów, gdy słyszą Twój głos i widzą Twoją twarz. Jeśli masz konto na Twitterze, możesz wysyłać linki do nowych treści, zwiększając ruch w YouTube.Pamiętaj, czym naprawdę jest rozmowa. Klient wystawiający informację zwrotną jest okazją do nawiązania dialogu. Wykorzystaj gotowość Twoich klientów do nawiązania kontaktu, zapraszając do dialogu i odpowiadając na ich opinie. Okaż zainteresowanie ich potrzebami i zaprojektuj kolejną kampanię lub produkt zgodnie z tym, czego dowiedziałeś się o swoich klientach.Aby przyciągnąć więcej odwiedzających, powinieneś promować swoją witrynę za pośrednictwem niszowych serwisów społecznościowych. Wspaniałą rzeczą w niszowych serwisach społecznościowych jest to, że mogą wysyłać Ci dużo ukierunkowanego ruchu. Nawet jeśli witryna niszowa jest niewielka, nadal może wysyłać Ci wartościowych użytkowników, którzy są bardziej skłonni do zakupu czegoś w Twojej witrynie, ponieważ są już zainteresowani Twoim produktem.Ustal, czy naprawdę chcesz nawiązać relację z klientami. Utrzymuj proste kampanie i nie inwestuj dużego wysiłku, jeśli chcesz tylko zwiększyć sprzedaż. Jeśli chcesz porozmawiać z klientami, aby wejść na ich poziom, spróbuj zacząć od przywitania.
Następnie kontynuuj interakcję z klientami i pozwól im wyznaczać kierunek.Twoje posty na blogu mogą być widoczne na stronie LinkedIn, gdy korzystasz z jej aplikacji kanału bloga.
Dlatego za każdym razem, gdy tworzysz artykuł, pomoże ci to uzyskać podwójną ekspozycję. Pozwoli ci to zaoszczędzić czas i uzyskać mnóstwo ekspozycji, dotykając znajomych z LinkedIn i społeczność blogerów.Nie będziesz mieć udanej kampanii w mediach społecznościowych, jeśli nie będziesz dobrze rozumieć swojej grupy docelowej. Musisz wiedzieć, dlaczego ci konsumenci korzystają z sieci społecznościowej, co tam robią i jakiego rodzaju treści szukają.Dostarcz unikalne treści, ustawiając swój landing page jako zakładkę ujawniającą na Facebooku. Możesz dołączyć treści, które są specjalnym filmem, który Twoi obserwatorzy mogą zainteresować, lub możesz zrobić coś takiego jak zapewnienie specjalnego kuponu lub kuponu, który można wykorzystać w swojej witrynie. Unikalne i angażujące treści sprawiają, że obserwujący są zainteresowani tym, co publikujesz, i sprawiają, że wracają zarówno do Twojej strony na Facebooku, jak i do Twojej witryny.Zawsze odpowiadaj na każdy komentarz pozostawiony na Twojej stronie na Facebooku. Nawet te negatywne, postaraj się, aby rzeczy zmieniły się w pozytywne. Dzięki temu ludzie będą wiedzieć, że to, co uważają za ważne, jest ważne również dla Ciebie i Twojej firmy. Będą bardziej ufać Tobie i Twojej firmie. Odpowiedz jak najszybciej, aby osoba czuła się ważna i pożądana jako klient.Poznaj wzorce publikowania w serwisach społecznościowych. W przypadku wielu z tych witryn szczyt ruchu przypada na godziny 7 rano, 17 i 22 i są to czasy, w których powinieneś mieć pewność, że zamieścisz coś nowego. Jeśli publikujesz więcej niż te trzy razy, upewnij się, że publikujesz coś wyjątkowego i interesującego, ale ogranicz łączną liczbę publikowanych postów każdego dnia.Jeśli znajdziesz najlepsze dostępne informacje, a następnie wykorzystasz je w swojej strategii marketingowej, odniesiesz wielki sukces biznesowy. Będziesz potrzebować sporej pomocy w marketingu w mediach społecznościowych, bo to tak obszerny temat. Zastosuj porady i spostrzeżenia wymienione w poprzednich akapitach, a w niedalekiej przyszłości będziesz świadkiem korzyści marketingowych.